4 Ocak 2009 Pazar

Mustafabeyli yibo güreş takımı.ve MADALYALARI

Mustafabeyli YİBO. Güreş takımı 2008 - 2009 eğitim öğretim yılı 13 - 14 yaş grubu Grekoromen, serbest il Birinciliğinde 24/12/2008 tarihinde yapılan müsabakalarda takım halinde rakipleriyle yaptıkları başarılı mücadeleler sonucu il ikinciliklerini kazandı.
Sporcu öğrenciler ilk kez katıldıklarıbu müsabakada 2 - 3 ay gibi kısa süren bir antremanla okulunu başarıyla temsil edip bir ata sporu olan güreşi ne kadar önemsediklerini ortaya koydular.
YAPILAN MÜCADALEDE ALINAN DERECELER ŞÖYLEDİR.
Grekoromende 38 kiloda.
Mustafa ÇETE il birincisi.
Vahit EROĞLU İl ikincisi.
47 KİLODA.
Mehmet VELİECEOĞLU İl ücüncüsü.
53 KİLODA.
Ökkeş Can DANDİL İl ikincisi.
MÜSABAKAYA KATILAN OKULLAR ŞUNLARDIR.
Ceyhan Atatürk İ.Ö.O .- Salbaş İ.Ö.O.- Kozan 60. Yıl İ.Ö.O. - Kozan Şehit Kubilay İ.Ö.O. - Adana CEAŞ. İ.Ö.O. - Şehit Mehmet İ.Ö.O. - Kozan Remzi ARIK İ.Ö.O.
Bu okullardan Salbaş İ.Ö.O. takım halinde il birinciliğini alırken, Kozan 60. Yıl İ.Ö.O. ise takım halinde il üçüncülüğünü almıştır.
Sporcularımızın başarılarının devamı dilerken bu başarının sağlanmasındaki katkılarından dolayı Ceyhan Belediye Spor Güreş Antrenörü Erdoğan AKKUŞ, Yrd. Antrenörü Gökhan OTOMATİK' e teşekkür ederim.
Yapılan etkinliklerin diğer insanlara duyurulmasındaki katkılarından dolayı da verdiği özveriden dolayı Sayın Mehmet KÜÇÜK'e de teşekkürü bir borç bilirim.


Mustafabeyli Y.İ.B.O. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni
MÜZEYYEN ÇULCU




Mustafabeyli Y.İ.B.O. Güreş antrenörü
Gökhan OTOMATİK.















3 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle selamlar, bende bir zamanlar burada güreş takımındaydım şimdiki gibi böyle reklam yapacak durumumuz yoktu, genç kardeşlerime başarılar diliyorum.

güreş dedi ki...

herkese selamlar... ben gökhan otamatik mustafa beylideki arkadaşlara başarılarının devamını diliyorum... artık ben yokum.. ama siz çalışmaya devam edin

Adsız dedi ki...

herkese selam ben ali haydar güzel eski öğretmenlerime ve tüm arkadaşlarıma ve tüm dostlarıma selamlarımı iletiyorum şu an orada okuyanlardan tek isteğim okulun kıymetini bilin mezun olduktan sonra çok gitmek isteyecek siniz ama gidemeyeceksiniz onun için kıymetini bilin arkadaşlarınızın ve okulunuzun