30 Mayıs 2011 Pazartesi

Adana ili Ceyhan ilçesi mustafabeyli kasabası halkından Mehmet AYAN Eşi 1923 doğumlu gülüzar hanım yaşlılık günlerini bu evi ve bahcesinde geçirmekte olup çocukları tarafından yerinde bakılmaktadır.
  Kendisine daha nice yıllar ve Sağlıklı günler dileğimle
                                                                                                                                                                                                           
                     SİTE SAHİBİ                                                                                                                                           Mehmet KÜÇÜK                                                                                                                                                                    




Gülüzar hanım ve arkadaşı Zeynep KÜÇÜK








2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben Edirne'den hanife Yılmaz(kınalı) mezunlar gününde öğretmenim Ali Fettahoğlu'nu görmek beni çok mutlu etti.Sevgi ve selamlarımı iletiyorum. beni hatırlayabilir mi?bilemiyorum.

Adsız dedi ki...

Recep eniştenin organik serasını çok beğendik.Eline yüreğine sağlık.