4 Aralık 2012 Salı

Fikret Hüseyin KANDEMİR


                                                         

                                                                Fikret Hüseyin KANDEMİR

01-021970 yılında Ceyhan’ın kelemeti  mahallesinde  doğan Fikret Hüseyin KANDEMİR ilkokulu, orta okulu ve liseyi Ceyhan da okuduktan sonra tahsilini Anadolu Üniversitesi Dış ticaret bölümünde devam etti ve mezun olduktan sonra iki  sene tayinini bekleyen Fikret Hüseyin KANDEMİR 12 Ağustos 1998 yılında Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okuluna tayini cıktı okulun çeşitli yerlerinde görev alan  Fikret Hüseyin KANDEMİR  15 senesini Mustafabeylide kasabanın halkıyla acısıyla tatlısıyla hep beraberdi ve nihayet 14 Kasım 2012 tarihinde çocukların eğitiminden dolayı Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulundan ayrılarak yeni yeri olan Ceyhan İlçe Milli Eğitim müdürlüğünde çalışmaktadır.
         
    İRTİBAT TELEFONU
Fikret Hüseyin KANDEMİR -  0530 691 90 98


    
      NOT - Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulundan ayrılan Fikret Hüseyin KANDEMİR yeni görev yeri olan Ceyhan İlçe Milli Eğitim müdürlüğündeki işinde kasaba adına başarılar dilerken hayatta sağlıklı ve mutlu  bir yaşam dileğimle
                                                                                      Site sahibi  Mehmet KÜÇÜK




Hiç yorum yok: