12 Şubat 2013 Salı

Sömestri tatil sona erdi

                     11 – Şubat  - 2013 pazartesi günü saat 07 oo da 2. yarı ders zili çaldı


Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda Türkce öğretmeni olan Fatih AYDOĞDU ve Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge OkuluMüdürü Osman Oğuz ALTINCI  ile bir arada 





Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda Türkce öğretmeni Fatih AYDOĞDU





     Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunun Ana sınıf öğretmeni Nilgün AY gecen sene Ana sınıfında okuyan öğrencileri bu sene 1. sınıfa devam ettiler sömestri tatilinde eski öğretmenlerini özleyen öğrenciler ara tenefüste  ana sınıf  öğretmenleri nin yanına  koşarak kuçaklaşan öğrencileri gören insan duygulanmak elde değildi. 




Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda  Anbar memurluğu yapan Ahmet ÜNAL  ı ve Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunun Güvenlik görevlisini görüyoruz


Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu öğrencileri Zeynep ŞEKER ve Gizem TEÇİRi görüyoruz





Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda hizmetli olarak calışanve birbirinden hiç ayrılmayan bu ikili Üzeyir YAZGI ve Galip CAN

Hiç yorum yok: