16 Haziran 2013 Pazar

Mustafabeyli Bölge Orta Okul öğrencileri 14 haziran Cuma günü son zil calarak yaz tatiline girdiler







           Türkiye genelinde olduğu gibi Mustafabeyli Bölge Orta Okul öğrencilerinin 2012 – 2013 Eğitim ve Öğretim yılının ders son zili çalarak 14 Haziran 2013 cuma günü yaz tatilne öğretmenlerin öğrencilere karnelerini vererek sona ermiştir


NOT - Yaz tatili  14  haziran 2013 tarihinde son ererken 2013 - 2014  Eğitim ve Öğretim derş yılı başlangıcı 15 eylül 2013 tarihinde ders başlama ilk zil çalacaktır








Mustafabeyli Yatılı Bölge Orta Okul Son sınıf öğrençisi Yaren KÜÇÜK sınıf öğretmeni Nedim YILDIZ dan larnesini alırken



      Mustafabeyli Yatılı Bölge Orta okulu son sınıf öğrencisi Yaren KÜÇÜK okul birinçisi olmuştur
     Okul Müdür yardmcısı Yaşar gökçe tebrik ederken














































  





Hiç yorum yok: