6 Kasım 2013 Çarşamba

SERAP KENAN







   SERAP KENAN
     Aslen Adana ili Ceyhan ilcesine bağlı yassıca köyünden olup  Süleyman KENAN ın kızı Serap kenan 1990 yılında yassıca köyünde doğdu ilkokul ve ortaokulu yassıca köyünde bitirdi   
     Mustafabeyli Çok Programlı lisesi Bilgisayar bölümünü bitiren Serap Üniversite imtihanlarına girerek Ankara Gazi Üniversitesi Bilgisayar Öğretmenliğini okudu 2012-2013 eğitim ve öğretim yılında Haziran ayında mezun olan Serap Mustafabeyli Çok Programlı Lisesine ilk tayini bıkarak 2013 – 2014 Eğitim ve Öğretim yılında Bilgisayar öğretmeni olarak öğrekçileriyle buluştu.  Mustafabeyli Çok Programlı Lisesinde öğrekçi iken oturduğu o masalardaki o öğrencilerine şimdi bir eğitimci olarak karşılarında ders anlatıyor

                                                      

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya 1990 yıllarında bılgısayar bolumu varmıydı lısede ben mustafa beylı lısesının ılk menzunuyum eskı karakolun ordakı lısede bılgı sayar bolumu yoktu 2000 de acıldı cok programlı lıse