20 Ocak 2014 Pazartesi

Mustafabeyli Çok Programlı Lise öğrencileri biyoloji öğretmenine kavuştu




                             Mustafa Kemal AKDENİZ
   Hatay ili İskenderun ilçesinde 10Ekim 1966 yılında dünyaya geldim. İlkokul, Ortaokulu ve Liseyi İskenderun da  bitirdim Üniversite hayatımı Konya Selçuk Üniversitesi Fen Edebiyat fakültesi biyoloji yi okudum ve mezun oldum.
     Maraş ili Pazarcık ilcesine ilk tayinim cıktı ve Türkiye nin il ve ilçelerinde bir eğitimci olarak öğrencilere kendimi adadım. Ağustos ayının 2013 senesinde Mustafabeyli Çok Programlı Lisesine adandım ve öğrencilerin  biyoloji derslerine giriyorum.


 Kasabamızdaki okullarından Mustafabeyli Çok Proğramlı Lisesine atanan değerli eğitimci  Mustafa Kemel AKDENİZe Kasabamız adına hoş geldin der  öğretmenlik hayatında başarılar dilerken sağlık sıhhat huzurlu mutlu bir yaşam diliyorum
                                                                                         Site sahibi Mrhmet küçük




SOLDAN - Tolga SUN (Elektrik-Elektronik) - Erkan BASUT (Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni ve Mustafabeyli camii imamı ) - Mustafa Kemal AKDENİZ (Biyoloji)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

memet abi resim çekiyosun adama saçını düzelttisene elektirik çarpmışa dönmüş adamcagız