2 Eylül 2014 Salı

Okulumuz öğretmenlerinden Abdurrahman kale nin tayini cıktı



Abdurrahman KALE
     Kahramanmaraş ın Andırın İlçesinde doğdum . İlkokulu, ortaokulu ve liseyi memleketimde okudum. Atatürk Üniversitesi nden 1997 mezun oldum.

     İlk görev yerim olan kozandan 2004 yılında Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okuluna  atandım. Tam on yıl.severek ve isteyerek görev yaptım.  Mustafa beylinin güzel insanlarını tanıdım. Candan dostlar kazandım. Bu dostlarının kalıcı olması temennisiyle Mustafabeyli ye ELVEDA           
                            Abdurrahnan KALE

                                                                   



 2004 den 2014 yılına kadar kendini Mustafabeli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu nun öğrencilerine adayan Saygı değerli ve başarılı eğitimci Abdurrahman kale öğretmenimiz e Mustafabeyli halkı adına Sağlık, sıhhat,  mutluluklar ve başarılar dilerim.

                                                                     Site sahibi – Mehmet KÜÇÜK







 Abdurrahman kale Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunun müdürü Osman Oğuz Altıncı ve mesaii öğretmen arkadaşları ile hatıra resimi çektirilerek bu anı ölümsüzleştirdiler






Hiç yorum yok: