27 Şubat 2015 Cuma

Muhammet ÇÜLFÜK Müdür Başyardımcısı olarak göreve başladı


Mustafabeyli Yatılı Bölge Ortaokuluna Müdür baş yardımcılığına nuhammet çülfük getirildi.

       01 Eylül 1970 Kahraman Maraş doğumluyum İlkokul, Ortaokul ve Liseyi Kahraman Maraş ta okudum, İnönü Üniversitesi Kimya öğretmenliği bölümünü 1993 yılında bitirdim. 1994 de Kahraman Maraş Çağlayan cerit  ilçesinde ilk göreve başladım.

      İlkokul ve lise okullarında Müdürlüklerinde görev yaptım. 2009 Yılında Mustafabeyli Yatılı Bölge Ortaokuluna Fen bilgisi öğretmeni olarak atandım. 18 Şubat 2015 Tarihinde Müdür Baş yardimçısı olarak görevlendirildim   

Mustafabeyli mahalle halkı adına Müdür başyardımcılığına getirilen değerli öğretmenimiz eğitimci Muhammet ÇÜLFÜK e yeni görevinde başarılarını dilerim

   

                                                                   Site sahibi – Mehmet KÜÇÜK

Hiç yorum yok: