21 Mart 2015 Cumartesi

Mustafabeyli Çok Programlı Anadolu Lisesine Müdürü Salih Küpeli atandı


 
      1973  yılında Ceyhan’da dünyaya geldim İlkokulu Soğukpınarı İlkokulunda ortaokulu Sarımazı ortaokulunda bitirdim.Liseyi Ceyhan lisesinde bitirdim 1991 yılında bitirdim Marmara üniversitesi Atatürk Eğitim fakültesini biyoloji öğretmenliğinden 1996yılında mezun oldum yurdun birçok yerlerinde biyoloji öğretmenliği  yaptım  2013 tarihinde Müdür yardımcısı olarak Ceyhan lisesinde göreve başladım.

  2013 – 2014 Eğitim – öğretim yılı döneminde Özel Toros üniversitesinde Sosyal Bilimler Entistüsü İşletme Yönetimi alanında tezsiz yüksek Lisans yaptım.

  16 Aralık 204 tarihinde Mustafabeyli Çok Programlı Anadolu Lisesine Müdür olarak atandım halen görevime devam etmekteyim Evliyim 3 çocuk babasıyım 

16 Aralık 204 tarihinde Mustafabeyli Çok Programlı Anadolu Lisesine müdür olarak okulumuza  atanan Salih Küpeli . Mustafabeyli halkı adına yeni görevinde başarılar diler hayatta huzur ve ömür boyu sağlıklı yaşam diliyorum


                                                                    Site sahibi – Mehmet küçük



  

Hiç yorum yok: