8 Ekim 2015 Perşembe

Öğrenciler rehber öğretmenine kavuştu




ZEYNEP ŞENTÜRK
17 - 5 - 1993 Tarihinde trabzon da doğdum İlköğretimi yaşadığım ilce olan Akcaabatta tamamladım Lise öğrenimimi Karadeniz bölgesinin seçkin okullarından olan Kanuni Anadolu lisesinde tamamladım. Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim bilimleri bölümünden 3. olarak bitirdim ve 16 - eylül - 2015 tarihinde Mustafabeyli Çok Programlı Anadolu lisesine Rehber öğretmeni olarak atandım


NOT - Mustafabeyli Çok Prgramlı lisesinde gecen sene rehber öğretmenliği yapan ve eş durumundan tayini çıkan Hatice KAN ADEMOĞLU nun yerine atanan Zeynep ŞENTÜRK gelerek öğretmen boşluğunu doldurmuştur 
Mustafabeyli mahalle halkı  adına Mustafabeyli Çok Prgramlı lisesine atanan genç ve dinamik olan Zeynep ŞENTÜRK öğretmene 2015 - 2016 Eğitim Öğretim yılında sağlık sıhhat dilerken yeni görevinde başarılarmı dilerim


                                                  Site sahibi Mehmet KÜÇÜK

Hiç yorum yok: