9 Kasım 2015 Pazartesi

Emine sak Artı dershanesinde


EMİNE SAK
01-Ocak -1991 yılında Osmaniye de doğdu   Osmaniye Mehmet Akif  ilkokulunda 1. sanfına kayıt oldu yıl sonuna kadar eğitimine devam etti. babası ve Annesinin işlerinin nedeniyle Osmaniyeden Ceyhan ın yassıca köyüne göc ederek ilkokuluna 2.3.4.5. sınıfına kadar okudu.
Emine sak  yassıca dan Mustafabeyli ye  taşınarak 6.7 ve 8. sınıflarını Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda okudu. Lise hayatını Mustafabeyli Çok Programlı Anadolu Lisesinde okuduktan sonra İlkokul Orta okul Lise derken üniversite imtihanları geldi çattı .
üniversite imtihanlarına giren Emine Sak 2010  yılımda  Cukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen ve Teknoloji öğretmenliğini kazanarak eğitim sektörüne bir adım atmış oldu.
2010 - 2014 yılları arasında üniversite hayatını tamamladı üniversitede okur iken 4. sınıfında itibaren eğitim alanında aktif çalışmalar yapmaya başladı.
çeşitli Etüt merkezlerinde ders anlatmakla birlikte özel dersler vermeye başladı daha sonra Adana AGİTAD orta okulu ve Vakıfbank ortaokulunda    Fen ve Teknoloji öğretmenliği yapan     Emine SAK 2014 - 215 yılında ise okumuş olduğu Mustafabeyli İlkokulunda Sınıf öğretmenliği yaptı bu çalışmalar ve sayesinde bir çok arkadaşlar ve tecrübe edinen çalıştığı tüm  kurumlar Emine sak için yeni bir yuva ve yeni bir Aile oldu kalbini hep oralarda bıraktım diyen emine sak Şimdi ise Ceyhan da Özel Artı dershanesinde    Fen ve Teknoloji öğretmeni olarak görevine devam etmektedir


Emine SAK Ceyhan Artı dershanesindeki mesai arkadaşı ile resim  çektirerek  bu anı ölümsüzleştirdiler

Hiç yorum yok: