6 Şubat 2017 Pazartesi

Ders zili çalacak



Bugün erken saatlerde uyandım 6 şubat 2017 günlerden pazartesi ve  saat 06.00 ı gösteriyordu sabah ezanı daha okunmuyordu akşamdan kalan sobanın sıcaklığı hala odada hissediliyordu dışarı çıktım bazı komşuların lambaları yanıyordu hayırdır dedim bu saatte nedir acaba diye düşünürken lambaları yanan evlerin öğrencisi vardı İlkokul öğrencilerinin ve velilerinin bugün onların 5 ila 6 ay lık acısıyla tatlısıyla maratonları başlayacak çünkü 15 günlük yarı yıl tatili sona erdi bugün  2016-2017 eğitim ve öğretim yılının 2. dönemi saat 08.20 sularında ders zili çalacak ve değerli eğitimci öğretmenleriyle beraber derse girecekler.
bu günün çocukları yarının geleceği olan bu öğrencilerimize cenabı Allahtan zihin açıklığı ve bahtları açık olsun  öğrencilere derslerinde başarılar diliyorum

Hiç yorum yok: