12 Mart 2009 Perşembe

MHP Belediye başkan adayı Fazıl AĞAÇE Kürsüde konuşmasını yapıyor.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Syn Fazıl AĞAÇE çıkmış olduğun bu yolda bizzat kendim yanında olup desteklemek isterdim.Ama seni canı gönülden destekledeğimi ve Mustafabeyli yi daha iyi bir duruma getireceğine inandığımı bilmeni isterim. Abicim sana siyaset hayatında başarılar dilerim ve inanıyorum ki en genç başkan sen olacaksın.Çalışmalarında kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

evet saygı değer kardeşim bende bir mustafabeyliliyim. kasabada yaşamıyorum ama seni gönülden destekliyorum kasabamızın senin gibi genç bir milliyetçiye ihtiyacı var allah yar ve yardımcın olsun. selamlar...

Adsız dedi ki...

sayın mehmet küçük agbi.eleştiri sınırlarını ve ifade özgürlüğünü aşmadığı sürece lütfen tüm yorumları yayımlamanızı rica ediyorum saygılar

Adsız dedi ki...

Sevgili abiçiğim cıkmış olduğun bu yolda yanında olamamak üzüçü ne olursa olsun kazanacağını bilmek tesellisin deyim .

Çalışmalarında başarılar dilerim allah yolunu acık etsin oyum olmasada kalbim senindir sevgiler saygılar.
Ferhat BAZ

Adsız dedi ki...

Syn Fazıl AĞAÇE Umarız herşey dilediğiniz gibi olur ama bu zorlu yarışta çok güçlü rakipleriniz var.yinede başarılar......