14 Mart 2009 Cumartesi

mustafa menetin oğlu oğuz un düğünü


8 yorum:

sinem dedi ki...

SYDNEY'DEN TEBRIKLER...
Fatma ile Oguzhan'i tebrikler, umud ediyorum ki dugunleri ve bundan boyle bir cift olarak gecirecekleri uzun yillar saglik, saygi, sevgi, huzur icinde gecer.
Dugun resimlerinizide heyecan ile bekliyorum. Umarim cok muhtesem bir dugununuz olur. Simdi den tebrik ederim, ALLAH bir yastikta kocatma dilegi ile.

Adsız dedi ki...

mutluluklar dilerim mektep arkadaşın

Adsız dedi ki...

bu kadar bekledikten sonra insan düğün resimlerini yayınlar yani merakla bekliyoruz

Adsız dedi ki...

bu düğüne gidemediğim icin yayınlayamıyorum.

Adsız dedi ki...

sayın mehmet bey biz dışarda yaşayan insanlara ilaç gibi geldiniz heyecanla hergün sitenizi ziyaret ediyoruz yeni birşeyler yüklenmişmi diye öncelikle size çok teşekkür düğüne gidemediğinizi yazmışsınız merak içinde kaldık fotoğraflarına ulaşmanız mümkünse bekliyoruz düğün yazdınız gerisi gelmedi daha önceki aylardada gördük elden alınmış birçok resmi yayınladınız bunuda bekliyoruz rica ediyoruz sizden eminizki kırmazsınız iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

merhabalar
ben oğuzhan'ın fakülteden arkadaşıyım düğününü henüz öğrendim fotoğrafı yokmuydu acaba sitenizi bir arkadaş söyledi oğuzhan evlenmiş diye resimlerine ulaşabilirseniz inanın eski dostları buluşturmuş mutlu etmiş olursunuz facebook üyeliğim sayesinde oğuzhana ulaştım şimdi sizin sayenizde arkadaşımı görmek istiyorum tebrikler oğuzhan sizede teşekkür mehmet bey siteniz çok hoş

Mehmet küçük dedi ki...

DÜĞÜN RESİMLERİNİ HAFTAYA YAYINLAYACAĞIM.

Adsız dedi ki...

heyecenla beklicez teşekkürler