10 Aralık 2009 Perşembe


Mustafa beyli sulama birliği Başkanı
MUHAMMET MAZI

Ö Z G E Ç M İ Şİ
26 – 12 – 1951 Azizli köyünde doğdum. İlköğrenim Azizli köyünde tamamladım Orta öğrenimi Kozan ortaokulunda tamamladım.
Ceyhan ticaret lisesinde Bitirmelere katıldım 6 dersten kaldım. Evli ve 3 çocuk babasıyım çiftçilikle uğraşmaktayım. 1995 yılında Mustafa beyli sulama birliği kurulduğunda başkan adayı oldum ve kazandım. 4. dönem sulama birliği başkanı olarak devam etmekteyim. Bölgemizin en küçük sulama birliği olarak makine parkını tamamladım hizmet binasını on dekar alana kurdum. Bölgemize en güzel olan hizmetleri getirmek için mücadele verdim. Hizmet ibadet anlayışı ile yürüdüm. Hayatta hep başarılı olmak için çalıştım. Yaptığımız hizmetler ortada ileriki günlerde dehada güzel hizmetler vermenin inancındayım. Her şey ülkemizin için olması dileğimle.
SAYGILARIMLA







Hiç yorum yok: