9 Mayıs 2010 Pazar

BÜTÜN ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM

KOKUNU ÖZLEDİM ANNE:
Kaç yıl geçti görmedim özlerim seni
Ben ağladıkça sen silerdin gözlerimi
Bir sıkıntım olsa bağrına basar dinlerdin dertlerimi
Seni ve kokunu özledim anne.

Ayrılığın ani oldu küstün mü bana anne?
Yokluğun çok acı içim yanar gündüz gece
Bu bayramda gelecektim yanına nerdesin anne
Seni ve kokunu özledim anne.

Davet et geleyim sarılayım sana kana, kana
Et tırnaktan ayrılır mı? Şimdi senden ayrıyım ana
Sıcaklığını tüm bedenimde his ediyorum canım ana
Seni ve kokunu özledim anne.

Saçlarımı okşardın severdin sevgiyle beni
Yüreğim kaldırmıyor bu ayrılık özlemini
Nasırlı ellerinle üşenmeden baktın bizleri
Seni ve kokunu özledim anne.

Duvarda asılı puslu resmin hala canlı duruyor
Ayrılık hasreti lime, lime bedenimi doğruyor
Adını andıkça yüreğim isyanda ağlıyor
Seni ve kokunu özledim anne.

Şair cemilden selam olsun tüm annelere
Mevlam ayrılık vermesin ayrılanlara sabır eyle
Hakkın çok güzel anam hakkını helal eyle
Sen ve kokunu özledim anne…

Biriçik benim Annem Zeynep KÜÇÜK
♥ KELIMELERLE ANLATILAMAYAN FEDAKARLIK VE KARSILIKSIZ SEVGIYI, TARIF ET DESEN BANA HERHALDE SADECE "ANNE" DERDIM..
ANNELER GUNUNÜZ KUTLU OLSUN.
Annem ve babam [Mehmet KÜÇÜK ]
Merhum kamil ŞENİN eşi Zeynep ŞEN
Oğlu İbrahim, Zeynep ŞEN ve Gelini CemileMerhum Bekir ATLIĞ IN eşi FatnaATLIĞFatnaATLIĞ ve kızıHatiçe TOPALOĞLU
Burhanettin KARANIN Torunu EGEMEN
Burhanettin KARANIN Gelini Selin 28 - Mart 2010 tarihinde bir bebeği oldu
Merhum Osman ATEŞİN eşi Hatice ATEŞ- 1926
Hanife KAŞIK-
Aziz KAŞIK VE Eşi Hanife
Ürkiye ALAN - 1933
Nazmiye PELVAN- 1930
MERHUM Hakkı BOYLUNUN eşi Hanife BOYLU
Hanife BOYLU ve oğlu Nihat
Bekçi Kadir AĞAR IN eşi
Oğlu, Gelini ve Torunu
H.Halil İbrahim DUYGUNUN eşi

Salih ÖZ ÜN eşi meryem ÖZ
Meryem ÖZ ve Gelini
Meryem ÖZ, Gelini ve oğlu ahmet ÖZ

Genç anneler














2 yorum:

Serif Karaca dedi ki...

Butun Annelerin ellerinden opuyorum,
Anneler gunu hepinize kutlu olsun.
Gurbetten kucak dolusu Selamlar.

Fransa'dan SERIF KARACA

Adsız dedi ki...

SENİ BU ÇALIŞMANDAN DOLAYI TEBRİK EDERİM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM SAYGILARIMLA.