7 Mayıs 2010 Cuma

MEHMET KÜÇÜK KİM

Bulgaristan’ın şumnu kazasının Akde re köyünden 1951 yılında Babam Türkiye’nin Sivas ilinin Hafik ilçesinin su şehrine göç etmiştir. 01-Aralık 1953 yılında dünyaya geldim. Buradan1954 yılında Adana ili Ceyhan kazası mıstafabeyliye gelerek babam

bina yaparak geçimini sağladı 1965 yılında ilköğretimi tamamladım.1973 Yılında Ankara, (Mamak] İzmir ( Gaziemir) İstanbul ( Kağıthane) de Vatani görevimi bitirdikten sonra 27 Nisan 1975Yılında eşim olan Meryem hanım ile evlendim. İki oğlum bir kız babasıyım1982 Yılında Elektrik dükkanı açtım ve iki sene elektrik tesisatçılığı yaptıktan sonra bu iki senenin içinde YAYKURA kayıt oldum ve mektupla öğretim görtükden sonra1984 yılında Ankaraya giderek bir cok imtihanlara girerek Elektrik Tesisatçılığı yetki belgesi aldım ve o yılara ait yapmış olduğum tesisatlara plan ve projelere imza attım.

İlerleyen yıllarda Ustalık belgesi ve Eğitici Ustalık belgesi aldıktan sonra 1995 yılında elektrik dükkanını kapattım .isteğe bağlı sigortaya prim ödeyerek 2004Yılından itibaren SSK dan emekliyim.

2007 yılında Mustafabeyli Kasabasını Tanıtımı ve güncel olayları gurbetçiler tarafından ve herkese acık acık bir şekilde takip edilmesi için www.mustafabeyli.blogspot.com adında bu siteyi kurdum.

İstek üzerine Düğün, Nişan ve Özel günleri sitemde yayınlamaktayım. Nastoljik fotoğraflarınızı sitemde yayınlatmak istiyorsanız huzur.52@hotmail.com adresine göndermenizi istiyorum.. Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim

4 yorum:

B.YEŞİM BAĞDATLI dedi ki...

MEHMET ABİ EŞİNLE VE ÇOCUKLARINLA MUTLU BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİZ.HERGÜN SENİN SİTENİ OKUYORUZ. MUSTAFABEYLİ ECZ. ELEMANLARI

sinem dedi ki...

Mehmet agbi gerek yurt ici, gerek yurt disinda yasiyan tum mustafabeyli halkina vermis oldugunuz hizmetden dolayi sonsuz tessekurlerimi bir bir borc bilirim.

Uzaktaki ailelerimiz ile bizi bir o kadar daha yakinlastiriyorsun.

Siteni zevk ile takip ediyoruz, sayenizde 20,000km uzakligi bir tus kadar yakin kildiginiz icin sonsuz tessekurler.

Size, cok degerli ailenize ve tum sevdiklerimize sonsuz selamlar...

SINEM ELGUN
DEMENTIA SPECIFIC NURSE
SYDNEY/ AUSTRALIA.

FATİH ATALAY dedi ki...

slm mehmet abi bu güzel siteyi bizlerle paylaştıgın için sana çok tşk ederim emegine ve yüregine saglık.siteni hergün büyük bir zevkle takip ediyoruz hayirli günler işlerinde kolaylıklar diliyorum FATİH ATALAY

Fransa'dan Serif Karaca dedi ki...

SEVGILI MEHMET KUCUK, AILEN, EŞİN VE ÇOCUKLARINLA ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİZ.