5 Kasım 2012 Pazartesi

Mehmet ATAKAN


Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Okulunun değerli eğitimci  öğretmenlerden      Mehmet ATAKAN [teke]  nin tayini çıktı

             

1971 doğumlu Osmaniye
Karacay ilköğretim okulu derviş pasa lisesi
   1993 yılında Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun oldum.
     
      1994 yılında kahraman Maraş Türkoğlu ilçesi Kızıleniş köyünde öğretmenliğe başladım üç yıl burada görev yaptıktan sonra 1997 şubat ayında mustafabeyli YİBO ya atandım. Burada 15 yıl 8 ay görev yaptım. 01-ekim 2012 ceyhan Gazi orta okuluna Sosyal Bilgiler öğretmeni olarak atamam yapıldı.
   Mmustafabeyli kasabasında kaldığım sürece buradaki öğrencilerim için elimden geleni yaptım.   Mmustafabeyli halkı ile en ufak bir sorun yaşamadım. Bana verdikleri değer için bütün mustafabeyli halkına ve bana bir çok mutluluklar ve sevinçler yaşatan öğrencilerime çok teşekkür ediyorum. Her başlangıcın bir sonu vardır.Ama ben bununbir son olduğuna inanmıyorum sizleri her zaman saygıyla anacağım ve ziyarete geleceğim
 Sizleri çok seven öğretmeniniz, kardeşiniz, ağabeyiniz 

                                                             
                                                                   Mehmet ATAKAN [teke]




Mustafa beylı kasabamız adına kasabamızYİBO da 15 yıl bir fiil görev yapan Mehmet ATAKAN kasabamızda ve okul içinde sevilen sayılan ve değerli Eğitimci ve öğretimci olan Mehmet ATAKAN a yeni işinde başarılar  Hayat boyu sağlık, sıhhat ve ömür boyu mutluluklar diliyorum,


                                                                           Site sahibi – Mehmet KÜÇÜK


Hiç yorum yok: