5 Kasım 2012 Pazartesi

Mustafabeyli YİBO nun değerli öğretmenlerinden

    HATİCE ATAKAN (teke)



                             

   Osmaniye merkeze kayıtlı olan 1974 doğumlu Hatice Atakan kayalı köyünde dünyaya geldi ilkokulunu kayalı köyünde bitirdikten sonra osmaniyede  İmam hatip ortaokulunu ve arkasından  Atatürk lisesini bitirdi Hatice ATAKAN üniversite sınavına girdi ve sınavıı birincilikle kazanan HaticeATAKAN Pamuk kale üniversitesini denizlide okudu
 İlk atama yeri Mustafabeyli YİBO da 15 yıllık bir eğitim öğretimci olarak çalıştım


  •         .


                              Hatice Atakan  diyor ki
   Öğretmenliğe Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda başladım.Mesleğimle ilgili her şeyi bu okulda öğrendim.15 Yılı geride bıraktım            Çok güzel dostluklarımız oldu Bir çok velim ile arkadaş gibi olduk.
Birçoğun hayır duasını aldım Allah onlardan razı olsun .

   Çok kıymetli öğrençilerim oldu hepsini de çok sevdim İlk öğrekçilerim artıkilk mesleklerini ellerine aldılar.Bir sonrakiler  ise bu sene üniversite sınavına girecekler. Onlara taaa yüreğimin derinliklerinden şefkat ve sevgiyle başarılar diliyorum.
   Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın hepsini çok seviyorum Allah yollarını açık etsin.




Kasabamız adına sevilen ve değerli hocalarımızdan Mehmet ATAKAN&Hatice ATAKAN çiftinin tayinleri cıkmış olan okullarıdaki görevlerinde başarılar dilerken hayatta sağlık shhat ve mutluluklar diliyorum


                                                           Site sahibi - Mehmet KÜÇÜK





1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok beyendim ve ögretmenlerimi çok özledim okulun ögretmenleri hem anne hemde babamız oldu anane şefkatini orda ögendik ögrençiniz funda berksoy