21 Ocak 2013 Pazartesi

Mustafabeyli kasabasının gururu

 SOLDAN - V.Gizem SONUZUN ve babası Zafer SONUZUN




Zafer SONUZUN  Bu şiiri  yurt dışında okuma hakkı kazanan küçük kızı V.Gizem SONUZUN ‘atfen yazmıştır.



               COŞKULU KIZIM
Kumraldır sacı ince uzundur boyu
Hiçbir şey söylenmez akar gözünün yaşı
Hem biraz kırılgan hem inattır huyu
Benim küçük kanaryam coşkulu kızım

 Kumral sarısı sacı örter yüzünü
Verdiğin zaman tut mutlaka sözünü
Yürekli ol unutma sakın özünü
Benim küçük kanaryam coşkulu kızım

Aldanma bu dünyanın nahoş haline
Kapılma deli dolu akan seline
Koru bu vatanı sahip cık diline
Benim küçük kanaryam coşkulu kızım

Cahil kalma ilim ara bucak bucak
Adalet dağıt topluma kucak kucak 
İyilik sarsın ruhunu salkım sacak
Benim küçük kanaryam coşkulu kızım

Yetime kucak aç tut kaldır düşkünü
Sil paslı kalpleri barıştır küskünü
Çok iyi seç arkadaşını dostunu
Benim küçük kanaryam coşkulu kızım

Bu vatan ışığını sizden almalı
Ömrünü boydan boya ilim sarmalı
Amacın insanlığa hizmet olmalı
Benim küçük kanaryam coşkulu kızım

                           Zafer SONUZUN



   Merhum Aziz KAŞIK ve Merhum Halil SONUZUN’un torunları ve Hava&Zafer SONUZUN’un kızları V.Gizem SONUZUN Almanya’nın Thuringia eyaletinin güney batısında bulunan Meiningen şehrinin ilçesi Schmalkalden’de bulunan schmalkalden üniversitesinde ikinci öğretim yılını tamamlamak üzere yakın bir zamanda Türkiye’den ayrılarak Almanya’ya gidecektir 

     
        NOT- Kasaba halkı adına tahsilini Almanya’da tamamlamak için Türkiye’den ayrılacak olan  Mustafabeyli sakinlerinden Zafer SONUZUN’un  kızı V.Gizem SONUZUN’a hayırlı yolculuk ve hayatta başarılarını daim ve öğretim süresince zihin açıklığı diliyorum

 
                                                                         SİTE SAHİBİ -  Mehmet küçük  


Hiç yorum yok: