3 Ocak 2013 Perşembe

VEFAT EDEN - Dr Atilla GÖKALP

                               VEFAT EDEN - Dr Atilla GÖKALP                                                                 



                                                                        
 
                                                                 Dr Atilla GÖKALP
     1965 doğumlu olan ve ilk tayini Mustafabeyli Sağlık ocağına cıkan 1991 – 1994 yılları arasında hizmet  eden Dr Atilla GÖKALP amansız bir hastalığa yakalandı ve 03 ocak 2013 Perşembe günü Allahın rahmetine kavuşmuştur  Allah rahmet eylesin..
 NOT - Cenaze 04 - Ocak 2013 cuma günü cuma namazına müteakip İzmirde defin edilecektir.


Eş ve dostlara duyurulur.
 
    

Cenabı Allah ganii ganii rahmet eylesin ailesine baş sağlığı diliyorum ve Allah sabırlar versin Doktorum seni Mustafabeyli kasaba halkı ve Mehmet ustan olarak seni unutmayacağız Ruhun şad olsun
                                                                        Mehmet KÜÇÜK 




 








4 yorum:

Adsız dedi ki...

allah rahmet eylesin iyi birisiydi...
a.f.boylu

Adsız dedi ki...

Basiniz sagolsun allah rahmet eylesin emine yilmaz

mehmet küçük dedi ki...

Cenabı Allah ganii ganii rahmet eylesin ailesine baş sağlığı diliyorum ve Allah sabırlar versin Doktorum seni Mustafabeyli kasaba halkı ve Mehmet ustan olarak seni unutmayacağız Ruhun şad olsun

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin tesadüfen yeni öğrendim hastalığı neydi acaba ?
Karadeniz Teknikteyken arkadasdık ama sonra başka üniversiteye gecti iş güç derken koptu bağlar. Çok üzüldüm. İzmire defnedildiğini duydum ama hangi mezarlık bilen varsa ziyaretine gitmek isterim.