1 Eylül 2013 Pazar

Muammer GÖRKEM vefat etmeden 21 gün önceki hali



Muammer GÖRKEM in eşi kızının arkDşı ve kızı



 


                      Muammer GÖRKEM in kızı MARİA – NEFİZE  babasını anlatıyor


Babam iki sene önce amansız ve çaresi olmayan  akciğer kanseri ne yakalandı son 15 gün öncesi gayet hasta idi ama  iyidi gülüyordu anlaması zordu ama biz anlıyorduk onun konuşmalarından Babam kanser tedavisi görüyordu  birgün babam bize ben ölürsem türkiyeye gömün beni dedi baba dedim türkiyeden yani köyden akrabaları cağ ıralım mı dedim  ben tedavi görüyorum yakında iyileşince 15 günlüğüne biz gideriz dedi siz çok karamsar düşünüyorsunuz dedi öyle deyince biz bir şey demedik babam kanserdi hastaydı biz biliyorduk düzelmeyeceğini ama o düzelme  gözüyle baktı hep ben düzelince köyüme gide cem diyordu  hiç öleceği aklımıza gelmiyordu  ne yazık ki 26 Ağustos günü babam vefat etti babamın cenazesi 30 Ağustos Cuma günü Fransa dan cenazesini Türkiye ye doğduğu köyüne evine getirdik akraba ları arkadaşları ve eş dostları arasında mustafabeyli kasabasının mezarlığına defin ettik.


     Babamın ölümü Türkiye deki akrabaları ve arkadaşlarını Eş ve dostlarını yasa boğdu  bizleri kasabadaki insanlar babamın cenazesine katıldıkları için içimizde acımız var ama cenaze töreni bizi çok memnun etti çok teşekkür ediyorum  Babam Türkiye den kimleri tanıyor ise onun bir parçası oldu her zaman  ben şimdi kime bakarsam sanki babamı görmüş gibi oluyorum. köyden haberleri almak için her gün Mehmet küçükün günlüğüne bakıyordu

Babam fransada az kişilerle arkadaşlık ediyordu bizim aileler ve kuzenlerle Babam fransada yaşıyordu ama kalbi yüreği hep Türkiye için çarpıyordu Fransa da cenazelerin defim edilmesi kısa sürüyor  burada ise cenaze defin edilince eş dost acısına ortak oluyor dualar ediliyor yemekler yeniyor iyi ki babamı buraya gömdük Annem Dayım ve ben çok memnun olduk benim izlenime göre Türkiye cenaze konusunda iyisini yapıyor

Fransada cenaze işlerini şirket yapıyor köyün insanları Sıçaklığı  kibarlığı ile  bize çok destek verdiler  iyiki geldik bu günümüzde bizleri yanımızda oldular.

  Acımızı paylaştılar. Bize güç verdiler -------

Babamın cenazesine bütün katılanlara teşekkür ederiz babamı seven herkese teşekkür ederiz Bizi yalnız bırakmayan dostlarına Arkadaşlarına minnet duygularımızı sunarız..

   Babamın mezarını ziyaret etmek için tekrar buralara geleceğiz. O hep  bizimle ve onu yalnız bırakmayacağız tekrar geldiğimizde inşallah çocuklarımız olursa dedesiyle onları tanıştıracağız.  İ ki tarafında buna mutlu olacağına inanıyoruz.

  Babamı buradaki sevdiklerine dostlarına arkadaşlarına emanet ediyoruz

Herkese çök teşekkür ediyoruz   iyiki varsınız  görüşmek üzere

            SİZLERİ UNUTMAYAZAĞIZ

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah Rahmet eylesin ,Kalanlarına Başta Şaban kardeşim olmak üzere tüm görkem ailesine sabırlar diliyorum..