9 Eylül 2013 Pazartesi

HACI AHMET ÖKSÜZ





                                              HACI AHMET ÖKSÜZ

1974 YILINDA Osmaniye de doğdum  ilkokulu 1 ve 2. sınıflarını Osmaniye Yedi ocak ilkokulunda 3-4-5. sınıfları Ceyhan Remzi Oğuz ilkokulunda okudum Orta okulu Botaş ilköğretim okulunda bitirdim.Liseyi Osmaniye endüstri meslek lisesi Elektrik ve elektronik bölümünde okudum 1995 yılında Mustafa kemal üniversitesi eğitim fakültesi Sınıf öğretmenliği bölümünden mezun oldum ilk görev yerim Van Saray ilçesiydi iki yıl görev yaptıktan sonra Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda 8 yıl görev yaptımTayinim Osmaniye Merkez Yavuz Selim İlköğretim okuluna cıktı. Mustafabeyli halkında bana gösterdikleri yakınlık ve sıcaklıktan dolayı teşekkür ederim. Hakları var ise haklarını helal etmelerini dilerim



Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda 8 yıl boyunca kasaba ve yatılı öğrencilerine kendini adayarak eğitim veren Hacı Ahmet ÖKSÜZ Memleketi olan Osmaniye nin bir okuluna tayini çıktı ve bu nedeniyle Kasaba halkı adına görevinizde. Memlekete başarılı öğrenciler yetiştirmek Hayatta  sağlıklı günler ve huzur içimde çocuklarınızla mutlu bir ömür boyu geçirmenizi diliyorum  

                                                                                     Mehmet küçük  




     
         


Hiç yorum yok: