14 Aralık 2011 Çarşamba

Y.İ.B.O na tayini cıkan hocamız Ali CAN


       Mustafa beyli Y.İ.B.O Mustafa beyli        müdür muavini
                                                                 Ali CAN
1956 Ceyhan doğumlu Tumlu köyüne kayıtlı 1979 yılında Urfa Siverek’te göreve başladım.
1980 yılında Ceyhan Sağkaya  Lisesinde bir yıl görev yaptıktan sonra 1980 Ekim ayında 14 Kasım 2011 tarihine kadar Ceyhan pamukeli ilköğretim okulunda müdür yardımcısı olarak çalıştım. 14 kasım 2011 tarihinde   Mustafa beyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunda göreve başladım
          Mustafa beyli Y.İ.B.O Mustafa beyli    müdür muavini
                                                                   AlLİ CAN
 
Kasabamız okullarından Yatılı İlköğretim Bölge Okuluna tayini çıkan hocamıza kasabamız adına hoş geldin der yeni görevinde başarılar dilerim.
                                                                    
                                                                                Site sahibi
                                                                            Mehmet KÜÇÜK   

Hiç yorum yok: