19 Aralık 2011 Pazartesi

Sezen TAŞTAN

                                                          
                                                  SEZEN TAŞTAN


Kasabamızda bulunan Mustafabeyli Y.İ.B.O  da görev yapan Sezen TAŞTAN okul idarecileri için uygulanan rotasyon nedeniyle Kasabamızdan  ayrılarak Yüreğir yavuzlar İ.ÖO da müdür baş yardımcısı olarak görevine başlamıştır.
       Sezer TAŞTAN ile yaptığım görüşmede şunları söyledi. 1994 yılında mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okuluna tayinim cıktı ve  Öğretmen olarak göreve başladım 1997 yılında Müdür yardımcısı 2001 yılında itibarende müdür baş yardımcısı olarak çalıştım
        Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulunun eğitim ve öğretim kalitesinde arttırmam için görev yaptığım sürece gayretle çalıştım ayrıca Kasabamız sakinleri ile çok iyi diyaloglar kurdum.çok iyi arkadaşlık, dostluklar edindim. Rotasyon nedeniyle çok sevdiğim mustafabeyli kasabasından ve Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulundan ayrılarak Yavuzlar İlköğretim Okulunda Müdür Baş yardımcısı olarak göreve başladım.
        Kasaba halkına Sevgi ve Saygılarımı Sunuyorum Arıca Belediye Başkanı Zafer TOPALOĞLU na ve Okul Müdürümüz Osman Oğuz ALTINÇI  ya sevgi ve saygılarımı sunuyorum .Ayrıca  Mustafabeyli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu idareci , öğretmen ve personeline başarılı ve mutlu günler diliyorum.
                                                         S E Z E N  T A Ş T A N       
.     
    
.     
Kasbamız Y.İ.B.O da eğitimci olarak göreve başlayan ve sonra Müdür Baş yardımcılığı ile devam eden Sezen TAŞTAN 17 yıldır Kasabamız Y.İ.B.O da görev yaptıktan sonra  Kasabamızdan ayrılan sevilen ve sayılan Sezen TAŞTAN a  Kasabamız adına yeni görevinde başarılar diler eşi ve evlatları ile mutlu ve huzurlu hayat dolu seneler diliyorum.
                                                                      Site sahibi
                                                                   Mehmet KÜÇÜK

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni görev yerinde başarılar dilerim.güle güle sayın hocam...A.Fuat BOYLU.