22 Aralık 2011 Perşembe

SEN RAHAT UYU


         SEN RAHAT UYU
Bir sonbahar gününde göçüp gittin sen
Geride kalanları hüzünlü ettin sen
Kimseleri üzmeden ahireti seçtin sen
 Duacıyız biz sana sen rahat uyu


Fidanlar ektin yeşil  bağ olsun diye
Çiçekler açıp Meyveye dursun diye
Mevla’m cenneti sana etsin hediye
Duacıyız biz sana sen rahat uyu

Kötü söz duysanda asmazdın yüzünü
Ateşler yansa da saçmazdın közünü
Rabbim böyle yazmış  senin yazını
Duacıyız biz sana sen rahat uyu


Dertlerin çok olsada içine attın
Dostların kalbinde bir ateş yaktın
Ümit ile Özgeyi yetim bıraktın
Duacıyız biz sana sen rahat uyu


Bağlar bahçeler yaptın evin ardına 
Kim çağırsa koşardın hemen yardıma
Sende süzülüp gittin cennet yurduna
 Duacıyız biz sana sen rahat uyu

                     Zafer SONUZUN
                     Aralık 2011



NOT- Bu şiiri 30.1012011 günü kalp krizi sonucu hayatını kaybeden çocukluk arkadaşım ve bacanağım merhum Rafet ARINÇ kardeşime atfen yazmaya çalıştım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Zafer kardeşim. Ağzına sağlık. Ne de güzel yazmışsın. Rafet kardeşimede Allahtan rahmet diliyorum. Adil Keskin

Adsız dedi ki...

Sağol Adil kardeş, dilimin döndüğünce ve amatör olarak yazmaya çalıştım. Size de ailenizle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir hayat diliyorum.

Adsız dedi ki...

Allah herkese geride bırakacak böyle dostlar nasip etsin yüreğinize sağlık.Saliha

Adsız dedi ki...

Çok güzel yazmışsın abi eline diline sağlık.
Özhan Özyavuz