26 Mart 2014 Çarşamba




                          HİKMET ŞEFKET CİN
Mustafabeyli kasabası sakinlerinden Merhume Meliha&Merhum Kadir CİN in oğullarından Hikmet Şevket CİN 1959 Adana nın Ceyhan ilcesinin Mustafabeyli kasabasında doğdum Sanayici DP Parti Ceyhan belediye meclis üyesi 1.ci sıradayım Kasabam ve Ceyhan’a hizmet için aday oldum. Ceyhan ve adana da hemşirelerime hizmet için aday oldum. Kasabam ve Ceyhanlılardan destek istiyorum. DP Belediye başkanı adayımız Burhan Onak la hizmete talibimiz



 

                                         
                                 ZAFER TOPALOĞLU

1955 Ceyhan doğumluyum İlkokulu Mustafabeyli YİBO da okudum. Ortaokulu ve Liseyi Ceyhan da tamamladım Adana Eğitim Fakültesi Matematik bölümü mezunuyum.

1994-1999 Yılları arası ilk belediye başkanlığı dönemin daha sonra 2004-209 ve 2009-2014 yılına kadar belediye başkanlığı görevimi sürdürdüm.Belde belediyemizin yasa gereği kapanmasından dolayı bundan sonra Allah kısmet ederse halkıma hizmet için AKP Ceyhan belediyesinde meclis üyesi 4. sıradayım Kasabam ve Ceyhanlılardan destek istiyorum AKP Belediye başkanı adayımız Alemdar ÖZTÜRK ile hizmete talibiz

                                                         


   MUSTAFABEYLİ MAHALLESİNİN  MUHTAR ADAYLARI

MAHMUT BULDU

– Niyazi CELEBİ - Ömer ÇALIM – Muhtar Adayı Mahmut BULDU – Önder YILMAZ –

 - Mustafa EROLAN – Hakan İNCE - Halil ÜLKER – Adem GURBET – Saim FIÇIÇI

                                         
İBRAHİM CİN
AZALARI - Hasan POYRAZ - Mustafa YIKDIRIM - Halil DUYDUN - Bekir SERT- 
                                              
MUSA GÖRÜR

İBRAHİM ACIL ve


 MEHMET ŞİMŞEK

                                                                                                    

2 yorum:

MEHMET KÜÇÜK dedi ki...

BEN SİTEYE RESİMLERİ PARAYLA YAYINLAMIYORUM MUHTARLARA GELİNCE BENİ SİTEDE YAYINLA DİYORLAR BENDE YAYINLIYORUM RESİMLERİ CUMARTESİ GÜNÜNE KADAR DURACAK SONRA KALDIRACAĞIM YENİ MUHTARI YAYINLAYACAĞIM BENİM İŞİM GURBETCİLERE KÖYDEN HABER İLETMEK SANA GELİNCE GELİP BANA DEDİNMİ BENİ SİTEDE YAYINLA DEKİ BENDE CEKEYİM

Fatih dedi ki...

MEHMET ABİ ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.SAYENDE MUSTAFABEYLİ'Yİ TAKİP EDEBİLİYORUZ.FOTOĞRAFLARIMIZI ÇEKİYORSUN.HATIRA KALIYOR.MUSTAFABEYLİLİ DEĞİLİM AMA BLOĞUNU TAKİP ETMEDEN DURAMIYORUM.NORMAL EMEKLİ BOŞ VAKTİNDE KAHVEYE GİDER DEDİKODU YAPAR.SEN HOBİ OLARAK FOTOĞRAF ÇEKİYORSUN.SEN DOĞRU BİLDİĞİN YOLDA DEVAM ET.SENİ TANIYORUZ.