11 Mart 2014 Salı

Mustafabeyli YİBO ya yeni memur alındı


OSMAN HAKAN DEMİR

         1978 YILINDAK.Maraş ın Beyoğlu ilçesinde doğdum. İlkokul öğrenimimi 1989 yılında Osmaniye nin Güneysu ilkokulunda tamamladım 1990 -1995yılları arasında Osmaniyemin Dervişpaşa Ortaokulu ve Lisesinde tamamladım 1998yılında Niğde Üniversitesi işlrtmeçilik bölümünü bitirdim ve akıbetinde tekrar sınava girip Anadolu üniversitesi işletme Fakültesinden mezun oldum sırasıyla Afşin Elbistan B Termik Santrali inşaatında buradaki işimiz bitince Punjilloyd Limak adi ortaklığı Bakü Tiflis Ceyhan Ham petrol Hattı Projesinde , İpek inşaat San. Tic. Ldt Şti de son olarak da Öncüler inş. Mzl Tic san AŞ de calışmış bulunmaktayım Evliyim Bir çocuk babasıyım Şu anda Mustafabeyli YİBO Memur olarak göreve başladım  

Hiç yorum yok: